Sommartider, hej hej!


Idag redovisade jag och min grupp vårt fältarbete vi pysslat med de senaste veckorna, vilket innebär att jag numera har SOMMARLOV. Det känns helt galet. Ett år har redan gått och nu ska jag plötsligt lämna Campus för nästan tre månader i lilla Oskarshamn. Tre månader utan tokiga studentfester, tre månader utan KomMedia-möten, tre månader utan tentaångest. Det sistnämnda känns väl visserligen ganska bra, men samtidigt kommer det verkligen kännas tomt utan studierna. Jag tycker det här första året har gett mig otroligt mycket och kan bara tänka mig vad andra året har att erbjuda. En sak är säker - det kommer bli helt fantastiskt att komma tillbaka i augusti. Dels för att vi har en fartfylld och tokrolig nollning som väntar, och dels för att varje termin & varje kurs vi börjar tar oss ett steg närmare den där karriären jag tror att vi alla drömmer om. 

Vi ses i augusti kära vänner, men jag lovar er att göra mitt bästa för att hålla bloggen vid liv även under sommaren. Förhoppningvis dröjer det inte heller länge innan vi får en sprojlans ny blogg att börja fylla med innehåll.

Ha ett underbart skönt sommarlov.

Maria Roth
Informationsansvarig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0