SKRIBENTER SÖKES!

Hejhej kära kommedianer!

Nu är det snart dags att börja jobba på andra numret för Kommuniké 2011, så om du vill vara en av skribenterna för detta nummer så hör av dig snarast.
Alla i kommedia ska ha fått mail av mig där det finns lite mer info. Annars är det bara att skicka mig ett mail,

[email protected]


Du som inte känner för att skriva men ändå vill hjälpa till,
får VÄLDIGT gärna hjälpa till i sökandet efter annonser till tidningen. Inga annonser - ingen tidning... Vilket i alla fall jag skulle tycka vore tråkigt.
(det är ju inte alla små studentföreningar som har en tidning!)
Så är du sugen på att hjälpa till hör av dig till min mail eller skicka ett mail på facebook så ska jag lägga till dig i info-gruppen.





MVH

Chefredaktör
Nora Olofsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0