Jag skänkte precis 19,50:- till KomMedia!

"Många bäckar små gör en stor å" heter det gamla ordspråket, som enligt wikipedia innebär att ett stort antal små bidrag i slutändan leder till något som är omfattande. Ett målande exempel i sann KomMedia-anda skulle kunna vara Sponsorhuset. Varje gång du beställer kurslitteratur, kläder eller deltar i en undersökning så får KomMedia pengar för det. Det kan tyckas vara ena fjuttiga kronor i sammanhanget, men likt ordspråket säger så kan det faktiskt leda till något stort! 

Min kurslitteratur idag gick till exempel på 979:- på Bokus, 2% av det går till KomMedia, dvs. 19,50:- (om inte mina mattetalanger brister allt för mycket). Jag tror mig även veta att en av ettornas böcker till nästa kurs endast finns att köpa på Bokus, vilket skulle kunna leda till 495:- till KomMedia om alla gick via sponsorhuset (45 böcker á 551:-/st). Tänk vad fantastiskt det vore!

Så, med andra ord, tänker ni sätta sprätt på CSN-pengarna redan på fredag kan ni alltid klicka er in på Sponsorhuset först och göra en god gärning utav shoppingen. Många bäckar små helt enkelt!

Cassandra Jangbrand
Webbansvarig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0