Förberedelser inför höstens nollning


I fredags var det den sista dagen att söka utbildning inför hösten. Många var det nog som satt vid sin dataskärm, våndades och tänkte: "Har jag valt rätt?", "Kommer jag in?", "Kommer jag trivas i min nya stad?". Det fina i kråksången är ändå att man upptäcker allt detta längs vägen, genom goda erfarenheter som blåser bort orosmolnen.

KomMedia hoppas så klart att höstens nya studenter ska trivas lika bra som vi har gjort på Informatörsprogrammet. Ett första steg på vägen blir höstens nollning som nu är i full planering. Denna nollning minns studenterna med glädje just eftersom det blir det första mötet med de blivande klasskompisarna. Men på vägen till nollningen behövs en hel del ordnas. En mulen vårdag spatserade därför tre starka styrelsemedlemmar ur KomMedia iväg över Campus. Uppdraget var att hämta det partytält som ska användas under nollningen...



Glada miner från KomMedias sekreterare, kassör och vice ordförande när tältet hämtas.



Lyfta, bära, lyfta, bära...


Elin Bylin
Sekreterare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0