Why so serious?

Nu är det inte långt kvar till Halloween. Denna högtid av skräck, pumpor, utklädnad och blod är helt klart underskattad. För min del är Haloween bland det bästa som händer på året (och inte bara för att jag fyller år dagen efter). Det är den enda dagen som det är legitimt att se riktigt obehaglig ut och gå omkring och skrämmas. I USA är det ännu bättre, där får barnen godis också.

I år går KomMedias Halloweensittning av stapeln den 30/10 och den kommer bli hårresande spännande! Vi är många som planerar kalaset och jag vågar påstå att det blir en sittning utöver det vanliga.

Själv har jag tjuvstartat Halloween genom att hänga upp några dekorationer i mina fönster. När jag först hade hängt upp dem glömde jag dock bort det och blev jätterädd när en spindel hade lossnat och satt fast i persiennen. Jag trodde att den hade blivit levande och satt och lurpassade för att kunna äta upp mig. Så var dock inte fallet och nu är vi mer än vänner, jag och ohyran!






Stina Solin
vice ordförande

Kommentarer
Postat av: lucke

Anmäl dig till veckans blogg om du känner för det :P

2010-10-19 @ 08:56:02
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: elin

Uhh.. jag ryser vid tanken på dina fejk-spindlar.. Det som är ännu värre är att jag har en som bor utanför mitt sovrumsfönster och på kvällarna när jag ska sova spinner han sitt nät fram och tillbaka och upp och ner utanför fönstret och jag hamnar som i trans. Sen försöker jag övertala mig själv att han kan inte komma in innanför mitt fönster. Eller?

2010-10-20 @ 00:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0