Den perfekta planen...

Hej på er kära KomMedianer... eller monsterdiggare och kloakråttor!
Vi har visst varit lite dåliga på det här med att blogga sen skolan körde igång med buller och brak.
Jag hoppas att ni förlåter oss. Pardonnez-moi!!!

Vi ska bli bättre på detta nu, vi har en plan, uttänkt och klar in i minsta detalj.

För tillfället är fru ordförande en riktig snorunge som är ensam hemma och längtar efter lite socialt umgänge.
Det sociala utskottet däremot har fullt upp med planeringen av HALLOWEENSITTNINGEN den 30/10.
Jag peppar som råttan, eller katten. Råttan i Pizzan? Kattkött? Människoblooood.. Det luktar illa på den ensamma mannen.

Men först ska vi klara av lite avrättningar, förlåt jag menar ansökningar.
Vi har fått in ett par stycken nu, men hoppas att detta är lugnet innan stormen?!
KOM IGEN OCH STORMA OSS MED ANSÖKNINGAR NU DÅ!!! (ingen panik)
sista ansökningsdagen är ju som bekant den 15/10, i övermorgon som aldrig dör, på den bloooodiga fredagen.
Hade det varit fredag idag hade det varit fredagen den 13:e... läskigt.. eller?

Haha, där trodde ni att ni hade mig som i en liten ask. Men ICKE!
Detta får mig osökt att komma in på den svenska översättningen av engelskans ask, det vill säga fråga.

Här kommer därför en frågetävling på temat filmtitlar:


Hur många filmtitlar, inklusive anspelningar/översättnigar till filmtitlar kan ni hitta i denna lilla text?
Maila in svaret till mig.
[email protected]

puss puss bank bank

/Elin Skarin a.k.a fru ordförande
KomMedia utbildningsföreningen för informatörsstudenter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0