Nyhetsbrevet för Januari

Idag har Maria sett till så att alla medlemmar fått ta del av allt det senast från KomMedia genom att skicka ut nyhetsbrevet för Januari. När jag läser det så inser jag själv hur mycket roligt som är på gång just nu, ett datum för vårens sittning är spikat, Novischmässan är på ingång och ett nytt nummer av Kommuniké ska snart gå i tryck. Personligen ser jag fram emot den, än sålänge, hemlige gästföreläsaren (gästförläsarna?) som förhoppningsvis kommer och besöker oss i slutet av februari. Jag tror det kan bli riktigt intressant! Så håll er vakna därute så lovar vi att hålla er informerade om allt som händer.

Trevlig helg!
Cassandra Jangbrand
Webbansvarig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0