Att välja eller inte välja, det är frågan?!

Nu sitter jag vid mitt köksbord och njuter av solens strålar som sakta men säkert tränger in i min lägenhet. Om ungefär två timmar kommer solen (om den är kvar) lysa rakt in i mina ögon och göra det outhärdligt svårt att läsa.
Jag skulle ju kunna välja att sätta mig någon annanstans, men det gör jag inte. För från min plats kan jag se ut på det vackra höstvädret, jag får möjligheten att se busshållsplatser åka förbi utanför fönstret och jag sitter skönt i min fina karmstol. Jag väljer av därför att sitta kvar!

Alldeles nyligen läste jag färdigt årets tredje nummer av Kommuniké och kan konstatera att den bara blir bättre och bättre för varje nummer som ges ut. Den här gången handlade den om val, ja alltså inte djuret val och inte heller om det historiska riksdagsvalet utan om de val som vi gör hela tiden. Att välja eller inte välja, det är frågan?!

Jag skulle vilja rekomendera dig att välja att läsa detta nummer av Kommuniké, men det är ju i slutändan ditt eget val.

Om du väljer att läsa den finns den i tidningsstället utanför resturang Kristinas i H-huset, eller på KomMedias hemsida.
http://kommediavxu.se/




Välj och var glad!

Elin Skarin
Ordförande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0