Skid-VM, Informationsdag och kick off!

"Äntligen", tänker vissa av oss medan vissa säkerligen önskar att det hade hållit på ett par veckor till. Jag pratar givetvis om Skid-VM som just nu håller på att lida mot sitt slut. Själv har jag egentligen ingen koll alls på Sveriges prestationer och dagens femmil är det enda jag sett, bortsett från alla små sammandrag i nyhetssändningarna. Men ja, det verkar ju ha gått ganska bra för Sverige vad jag har fattat det som. Det är ju kul. Att vi är bra på något menar jag. Äsch, jag ska inte vara bitter. Inte redan. Bitterheten kan man faktiskt spara tills man är sisådär 70. Eller?

Hur eller hur vill jag bara berätta att det på onsdag den 9 mars är Informationsdag på Linnéuniversitet i Växjö. Detta betyder att alla program kommer finnas representerade och alla som funderar på att söka något till hösten borde komma dit för att få lite mer "kött på benen" och kanske ställa frågor. KomMedia kommer också ha ett litet bord och dit är man välkommen om man har funderingar kring vårt program eller om vad vi, utbildningsföreningen, gör.  Så tipsa småsyskon, kusiner, vänner eller vilka som nu kan tänkas vara intresserade av att söka Informatörsprogrammet med eller utan inriktning till hösten!

Tanken är också att jag, Siri och Mattias under veckan ska gå igenom era nollningansökningar och bestämma vem som får vara vad. Kan dock inte lova när ni får reda på det, men det blir inom en snar framtid i alla fall. Ett mer specifikt datum kommer så fort jag vet.

Maria Roth
Informationsansvarig & kick off-ansvarig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0