Hjälp kommedia via Sponsorhuset


Vi hade styrelsemöte idag där vi bland annat diskuterade sponsorhuset.se.
Sponsorhuset är en sida som kan ge kommedia pengar - och pengar ger alla medlemmar roligare och fler aktiviteter. För att Kommedia ska få pengar via sponsorhuset ska vi medlemmar gå via den sidan och skriva i kommedia innan vi handlar på internet.

Själv har jag aldrig tagit tag i saken för jag tänkte "jag handlar nog inget som finns med där..." Men jag gick in och kollade - och nästan allt man kan tänkas handla på internet finns där.

Dessutom förutom att hjälpa kommedia så får man ibland rabattkoder via sponsorhuset så man kan få rabatter på sidorna som finns på sponsorhuset. Och blir man dessutom medlem kan man samla poäng vilket kan bytas mot biobiljetter elle presentkort.





Så jag rekomenderar er verkligen att titta in.
www.sponsorhuset.se

Några av de sidor som finns på sponsorhuset:

ellos la redoute lenson bodystore bokia tradera apple store dell HP netonet british airways hotels.com Mrjet scandic ving aob travel apollo

Till och med när du laddar mobilen kan du hjälpa kommedia! Tele2, 3, Telenor, Halebop ... ja det mesta finns.


Hoppas ni vill hjälpa kommedia - det ska jag försöka med!

/Nora Olofsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0