Vi behöver struktur!

Efter en alldeles för lång "ledighet" på grund av rådande influensatider och det faktum att vår lärare varit en av de drabbade, var vi ettor idag äntligen tillbaka i skolan. Ledighet i all ära, men tillslut klarar man inte av mer. Jag är en av många som jag vet har klättrat på väggarna, vänt upp och ned på dygnet, städat lägenheten säkert tre gånger om dagen och diskat så huden på fingrarna blivit helt skrumpen. Jag tror att man behöver lite struktur i vardagen för att man ska fungera, och även om vi kommer klaga på att vi har för mycket att göra redan om några dagar så klagar jag hellre på det än att inte ha något att göra alls.

Idag har dessutom styrelsen äntligen blivit tagna på bild och de kommer förhoppningsvis ut på hemsidan och på affisch inom en alldeles snar framtid. Vår kära fotograf och styrelsemedlem Linda kallade oss "skolans snyggaste utbildningsförening" efter att ha tagit alla bilder, så jag antar att ni har något att se fram emot.

På tal om Linda, hon sitter i utbildningsutskottet och de håller just nu på att leta efter bra gästföreläsare att ta hit under vårterminen. Har du förslag på en föreläsare? Maila henne på [email protected].

Vi hörs!

Maria Roth
Informationsansvarig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0