Ni gör det inte lätt för oss


Intervjuerna är klara. Nu ska vi förhoppningsvis kunna tillsätta en ny styrelse i November. Jag trodde personligen att intervjuerna skulle vara enkla och att vi snabbt skulle ha en styrelse klar i våra små huvuden, men ack så fel jag hade. Nu väntar funderingar fram och tillbaka, diskusioner och annat hårt arbete för att de kommediander som ska styra vår förening mot ett bra mål faktiskt ska fungera bra tillsammans. Alla skötte sig snyggt och jag kan säga att det inte kommer vara enkelt för oss sittande att välja ut den nya styrelsen. Jobbigt tänker kanske vissa, jag tänker att vi är lyckligt lottade som har så fantastiska och engagerade medlemmar. Kärlek till er!


Emelie Johnsson
Informationsansvarig


Kommentarer
Postat av: Maria Roth

Ni gör ett skitbra jobb, verkligen! Tror att ni kommer att få ihop en kanon-styrelse... vi är åtminstone alla väldigt taggade att så småningom börja ta över! :)

2010-10-27 @ 00:23:37
URL: http://mariaroth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0