I shall overcome

Vi går i skolan för att lära oss nya saker och bli bättre på det vi redan kan, men vissa saker blir inte lättare med tiden. Själv är jag kass på att prata i telefonen med främmande människor. Jag vet ju att de inte kan se mig, men ändå börjar jag stamma, blir röd i hela ansiktet och svettas kraftigt. Så för att göra saken ännu värre har vi ett grpparbete där vi ska ta reda på hur PRarbetet fungerar i intresseorganisationer och om... tio minuter... ska jag ringa och intervjua marknadschefen på HV71!  Jag lådsas vara lugn, men innombords skenar hjärtat och jag hoppas att jag tar mig igenom den här intervjun någorlunda smärtfritt.

Stina Solin
vice ordförande

Kommentarer
Postat av: Claran

Ohj! Jag trodde du var helt lugn med det där, att jag var den enda som varit dum nog att ge mig in i "informatörsbranschen" med denna "defekt" men jag antar att det bara är att öva... eller hoppas på att alla kommunikation i framtiden kommer att skötas via mail eller face to face!



Död åt telefonsamtal!

Och lycka till! Det kommer säkert gå toppen! :D

2010-10-18 @ 12:15:07
URL: http://chokladargodis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0