Goddagens alla läsare!

Idag är dagen måndag. Idag är dagen efter söndag. Idag är dagen före dagen före dagen före dagen före dagen före dagen D! Dagen då DET händer! Dagen vi har längtat efter. Dagen då det inte finns några gränser!
Självklart menar jag dagen då Halloweensittningen ska vara, om nu någon inte riktigt har hängt med i mina dagar!
Hoppas att ni har hittat en riktigt fiffig och scary utklädnad som kanske leder till att du vinner ett pris på dagen lördag!

Dagens dag har jag själv suttit och knåpat och sytt. Kanske något som kan bli riktigt bra, kanske inte.
Men huvudsaken är ju att man själv är nöjd, sen om det blir bra eller inte är ju en annan sak!

Eftersom ordförande af KomMedia redan har lagt upp bilder från förra årets Halloweensittning ser jag detta som överflödigt. Men vem gillar inte överflöd? Här har ni några till!

kreativiteten flödar

vem är det här?!



Vi syns på lördag! Om ni vågar....

Dagliga hälsningar / Louise, sociala utskottet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0