Nyhetsbrevet för december ute!

Sådär. Nu har jag skickat ut nyhetsbrevet till alla medlemmar och det finns även publicerat på hemsidan. Har du inte fått brevet till din mail är det förmodligen något i din mail-adress som är fel och det vore jättebra om du ville kontakta mig på [email protected] så att vi kan uppdatera listan med korrekta uppgifter!

Bloggen kommer väl, precis som vi, ha lite julledigt men känner jag mig själv rätt kan det nog smygas in något inlägg lite då och då ändå. Hur som helst vill jag passa på att önska er alla en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År! Ta hand om er och se till att äta upp er ordentligt inför våren ;)!

Maria Roth
Informationsansvarig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0