1 december




Bild från årets julkalender

Idag är det 1 december och det är dags att öppna första luckan i adventskalendern. Ni som är mer morgonpigga än jag var kanske uppe och såg julkalendern på TV, Hotellet Gyllene Knorren, imorse? Vad jag har hört hittills ska den faktiskt vara riktigt bra men jag är ändå skeptisk till om det någonsin kommer att produceras något i stil med Mysteritet på Greveholm eller Sunes Jul, som är mina personliga favoriter.

Hur som helst kan vi ju omöjligt ha fått ett bättre decemberväder här på campus. Flera decimeter snö, ett lagom antal minusgrader och för tillfället en klarblå himmel. Jag ska försöka få till en bild på vinterlandskapet lite senare i eftermiddag.

Igår hade vi vårt första riktiga styrelsemöte och vi gick igenom ganska mycket praktiska saker. Nästa möte blir mer ett "visionsmöte" där vi ska bolla idéer och sätta upp mål för vår tid i styrelsen. Jag och Cassandra är info respektive webbansvariga och det vi tänker jobba med fram tills årsmötet i februari är att fixa med blogg och hemsida, både när det gäller layout och funktion. Jag vill inte säga för mycket ännu, men det kommer att bli... ptja.. legendary! ;)

Maria Roth
Informationsansvarig

Kommentarer
Postat av: elin

jag ser fram emot detta fixande!

2010-12-03 @ 20:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0